MOLR

آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و یکم

آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیستم – …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ایجاد کنترل کننده برای دستان کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و دوم – …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
نحوه اصلاح چرخش joint های دست کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست هشتم …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
اصلاح تغیر شکل بدن کاراکتر با تغییر وضعیت joint ها در ناحیه پا با استفاده از Paint Weight Tool (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال …
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
استفاده از Connection Editor برای تکمیل ریگینگ انگشتان دست (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
اصلاح تغیر شکل بدن کاراکتر با تغییر وضعیت joint ها در ناحیه سر و گردن با استفاده از Volume Manipulator و Component Editor (برگرفته از …
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس دوم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
شروع به ترسیم joint ها (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس سیزدهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ایجاد کنترل کننده های بالا تنه (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس سی ام – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
استفاده از تکنیک Blend Shape برای تغییر حالت صورت کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس چهاردهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ایجاد کنترل کننده برای مرکز ثقل بدن کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس هفدهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ریگینگ پلکهای دو چشم کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس شانزدهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
تشریح ساختار پلک های چشمان کاراکتر و نحوه ریگینگ آنها (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس نوزدهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
کار بروی کنترل کننده های ابرو (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس هشتم – آپارات
https://www.aparat.com/v/7hGwk
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس چهارم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ادامه ترسیم joint ها (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/v/t4d7W
ایجاد کنترل کننده هایی برای آرنج دستان کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس پانزدهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
ریگینگ کردن و دست کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس هشتم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس پنجم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_در…
کار با IK Handles (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_د…
ایجاد کنترل کننده عمومی برای در اختیار داشتن تمامی اسکلت بدن کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/v/e9Nx7
اصلاح تغیر شکل بدن کاراکتر با تغییر وضعیت joint ها در ناحیه سر و گردن با استفاده از Volume Manipulator و Component Editor (برگرفته از آموزش های شرکت …
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و نهم – …
https://www.aparat.com/v/PDu5I
قرینه سازی مقدار پارامتر Skin Weights، برای نقاط سطح بدن کاراکتر در سمت دیگر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس بیست و …
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_د…
تشریح روش جدید Interactive Skinning برای اتصال بدن کاراکتر با joint ها (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس اول – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_د…
آماده سازی صحنه (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا (2013) – درس نهم – آپارات
https://www.aparat.com/…/آموزش_اسکلت_بندی_کاراکتر_در_مایا_%282013%29_-_د…
ایجاد کنترل کننده های پای کاراکتر (برگرفته از آموزش های شرکت دیجیتال توتورز)
مجموعه آموزشی اسکلت بندی کاراکتر در مایا 2013 به فارسی | …
آموزش اسکلت بندی کاراکتر در مایا 2013 به فارسی درس 9
ویدیو کاری از مسعود جوادی فر از گروه آموزشی irandlc، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irandlc.com مراجعه فرمائید. از کانال ○♥ آموزش آرایشگری ♥○ آموزش …

برچسب‌ها:

فروشگاه مارکت سنتر